
کلا مردم برعکس شدن... بی توجهی که می بینن به صرافت می افتن...آخه چرا... چرا عاشق توجه بعد از مخاطب بی احترامی و بی توجهی شدنی م... قدر چیزی که هست رو نمی دونیم... یعنی اونقدرراحت محبت آدم ها عادی میشه که نمی تونیم ببینیم...مثل صبح وقتی خورشید طلوع می کنه ...xa0...
ادامه مطلب