سحر دختر قشنگی ه...مخصوصا چشم هاش ...حالتی دارن سپیده هم دختر خوبی بود...استرس و غم داشت چشم هاش...رنگ پریده هم بود از خودش راضی نبود... عین من انگار پیچ خورده بود... xa0...