
امشب خیلی دلم گرفت ه...خیلی...نشستم کنار پنجره و سعی کردم از آسمون چیزهایی بفهمم...دیشب شب کابوس های مکرر بود برام..چندبار بیدار شدم و صبح دیدم برق اتاق روشن ه...انگار همه شب به ترس گذشته بود...تنهام بذار س...اعصابم تحریک شده......
ادامه مطلب
شما رو به اعتقاداتتون قسم دست از حراج کردن دختراتون بردارید... طرف حاضره دختر ه رو برداره به هرکس و ناکسی بده فقط برا این که دختره خونه نمونه...بعدا که می بینن طرف تیکه شون نیست میگن چشممون زدن، بدشانسی آوردی م ، تاوان کدوم گناهمون xa0بود... تاوان گناه نیست...نتیجه حماقت ه... دختر، رحمت ه...خونه آزارش مگه به کی می رسه...توروخدا بس کنید از به موجودیت شناختن ی دختر در کنار یک مرد رو... ما رو که آدم حساب نمی کنن... آدم حالش از زن بودنش بهم می خوره... طرف عکس ه خودش عمرا تو تلگرام نمیذاره خواهرها و ...
ادامه مطلب