
امشب مستند ایرانگرد درمورد دره شیرز بود...چقدر عجیب بود...دره هایی مسحور کننده که طبقه طبقه بالا اومده بودند...حق با جواد قارایی بود... این منطقه شباهت زیادی به grand Canyon آمریکا داشت...خصوصا اون قس...
ادامه مطلب
این درد لعنتی ول کن نیست...از وسط خواب بلندم کرد چه قدرتی داره... مجبور شدم دوباره قرص بخورم... بیرون صدای کامیون میاد انگار گودبرداری می کنن ی تابلو برداشتن زدن از همسایگان محترم عذرخواهی می کنیم ... آخه برادر من این که برای برهم زدن آرامش نیمه شبانه مردم کافی نیست این تابلوها بیش تر اذیتم می کنه.. امروز ده تا سوال برای موضوع رساله رو کاغذ آوردم ، اما رو عنوان بندی موضوع موندم... باید ی کاری ش کرد.. چقدر رنگ شال ه قشنگه...دوسش داشتم :) عصری دیدم ن عکسی گذاشته بود توی تلگرام دامن کوتاه و پا روی ...
ادامه مطلب