
با این وضع چطوری می خوام برم دانشگاه این هفته... خدایا به خیر بگذرون... عجالتا از خیر معاینه چشم گذشتم... دراز کشیدم و میخوام جامعه شناسی خودکامگی رو بخونم.کار علی رضا قلی ه ..کار خوبی ه... دلم نسکافه می خواد...اما کی حال داره بره تا آشپزخونه... داستانی شده ها... از خونه همسایه چه بوی غذایی راه افتاد...نوش جونشون ... :)...
ادامه مطلب