در ستایش زنجموره....

متن مرتبط با «35mm film» در سایت در ستایش زنجموره.... نوشته شده است

35

  • نیلوبلاگ

    به م..خ..ا..ط..ب ؛ سلام... ممنون که حرفتون رو نوشتید...ناراحت نشدم...عصبانی هم نشدم و هیچ خواسته انسانی رو هم نادیده نمی گیرم پس نیازی به قسم دادن نبود :) اما اگر بگم زیاد متوجه حرف ها تون نشدم می پذیرید؟ فقط این رو می دونم که آدم تا به کسی متعهد نشه نمی شه ازش توقع داشت که انتظارات فرد مقابل رو جامه عمل بپوشونه و قدم هایی رو که صلاح میدونه، برنداره...و این درسته برای عاشق سخته و طاقت فرسا اما خب بی راه هم نیست که حافظ گفته راهی ست راه عشق که هیچش کناره نیست ... حالا این که صرف علاقه (ولو دو طرف...

    ادامه مطلب