در ستایش زنجموره....

متن مرتبط با «360 area code» در سایت در ستایش زنجموره.... نوشته شده است

36

  • نیلوبلاگ

    دوست دارم از خونه بزنم بیرون و راه برم... خونه دلم می گیره...اما با کدوم نا...حرکت برام سخت شده... زندانی شدم... صمد بهرنگی درست می گفت، که آدم ها از بتدا میان که برن...xa0 غم انگیز ه اما واقعیت داره... موندنی در کار نیست... بورخس هم درست می گفت ؛ آدم ها خداحافظی را اختراع کردند، چون فکر می کردند بی زوالند......

    ادامه مطلب