
چقدر بده به اتهام نفهمیدن یک موضوع، توهین شنیدن...و چه بدتر توهم فهیم xa0و عالم بودن... بقول *میشل دومنتنی بزرگترین ابلهان فلاسفه ای بودند که هرگز گمان نمی کردند ابله باشند...راست میگه، اعتماد بیجا به عقل سر منشأ بلاهت و ناتوانی ه...xa0 با دکتر ف صحبت کردم ...صداش محکم و مهربون بود پشت تلفن...تاحالا باهاش کلاس نداشتم ...امیدوارم از اساتید با اسم بزرگ و سواد کوچیک نباشه...هرچند تعریفش xa0رو کم نشنیدم... xa0*این رو تو کتاب تسلی بخشی های فلسفه از آلن دو باتن خوندم، برگردان عرفان ثابتی،نشر ققنوس...
ادامه مطلب