
چه طوفانی شده اون بیرون... همهمه ش می پیچه توی ساختمون توی در... درختها تکون میخورند صداشون میاد... صدای ناله ای میاد نمی دونم از درختهاست یا باد... ماه رمضون که میشه بیخوابی درگیرم میکنه... نشستم رو مبل پاهام روی میزه... حوصله ندارم برم توجام... امروز ز رو دیدم... تغییر چهره داده بود... چقدر شور و هیجان دارند جوونها... +xa0نوشته شده در xa0دوشنبه هشتم خرداد ۱۳۹۶ساعتxa02:49xa0 توسطxa0آهوxa0 |xa0 ...
ادامه مطلب
بی قرارم... بیش تر اوقات سخت، زندگی می کنم... کاش انعطاف پذیری بیش تری داشتم... نمی دونم فردا چه اتفاقی بیفته...نمی دونم چی پیش میاد... این ابهام ، دچار اضطراب م می کنه... خدایا کنارم باش...تنهام نذار... می ترسم......
ادامه مطلب