
احساس کرختی می کنم... حوصله کسی رو ندارم.. حتی کسایی که قبلا واقعا دوست داشتم باهاشون حرف بزنم... این منفعت طلبی و خودخواهی آدم ها ترکیب عجیبی ه همینم باعث می شه که آدم ها رو ابزار ببینند...داستان غمگینی ه وقتی پشت حرف های انسان دوستانه و منطقی قایم هم بشه...وقتی سرمایه بذاری پای ی دوست و بعد حس کنی چقدر اشتباه کردی ، خیلی حس ناخوشایندی ه...حالا یک سال یا ده سال...فرقی نداره... درواقع همین آدم ها م تا ابد قابل تحمل نیستند... این نوع تجارب زننده ست اما بزرگ شدن، هزینه داره... xa0...
ادامه مطلب