در ستایش زنجموره....

متن مرتبط با «460 rowland» در سایت در ستایش زنجموره.... نوشته شده است

460

  • نیلوبلاگ

    خسته ام... از تو تب دارم... امروز برگشتنی از خدا بخاطر غرغر کردنهام سر روزه داری عذرخواهی کردم. خب به آدم فشار میاد دیگه... مثل الان که واقعا تشنه ام... امام حسین به اونهایی که آب رو بسته بودند گفتxa0 اگر دین ندارید، آزاده باشید... *تمام حجت مسلمانی م به همین جمله امام حسین ه... نمیگه اگر دین ندارید ب...

    ادامه مطلب
  • 46

  • نیلوبلاگ

    کلاس اخیر ، محزونم کرد...نه این که کلاس خوبی نبود نه اتفاقا عالی هم بود اما من حس خوبی ندارم...تو ذهنم مقایسه میاره...من هنوز از بابت تایج نهایی و نقطه ای که هستم ناراحتم...با این که مدت زیادی ازش گذشته... خدایا چرا بهتر رو برام نخواستی... نمی دونم شاید مسیر و هسته ای توی این تقدیرباشه که توی گزینه های بهتر نبود... من هیاهو و بر و بیا و سختگیری و جدیت رو توی تحصیل می خواستم...می خواستم واقعا آکادمیک باشم دنبال وزن نامی ش نبودم... نمی دونم... می دونم فقط که چیننده این مسیر ، چیزی رو دیده که شاید ...

    ادامه مطلب