در ستایش زنجموره....

متن مرتبط با «479 area code» در سایت در ستایش زنجموره.... نوشته شده است

1479

  • نیلوبلاگ

    دلم می خواست می رفتم توی جام... جام توی م... اونوقت چشم هام رو می بستم و شاید کمی آسوده تر میشدم... چشم هام می سوزه......

    ادامه مطلب
  • 47

  • نیلوبلاگ

    به م اصلا حس خوبی ندارم.... چقدر انرژی منفی داشت...رسما تو چشم هام نگاه کرد و گفت شما زیبایی های زیادی دارید...اگه دوستان دیگه سر نرسیده بودن نمی دونستم باید چیکار کنم... ی طوری ه...رفتارش از حد توان تحمل من زیادی خارج ه... جالبه که اشخاص اطرافم اکثرا م هستند امیدوارم بعدها یادم بمونه کدوم م ، همون م ای بود که ازش نوشتم البته اگر برگشتی در بازخوانی در کار باشه... :) xa0...

    ادامه مطلب