در ستایش زنجموره....

متن مرتبط با «4790k» در سایت در ستایش زنجموره.... نوشته شده است

47

  • نیلوبلاگ

    به م اصلا حس خوبی ندارم.... چقدر انرژی منفی داشت...رسما تو چشم هام نگاه کرد و گفت شما زیبایی های زیادی دارید...اگه دوستان دیگه سر نرسیده بودن نمی دونستم باید چیکار کنم... ی طوری ه...رفتارش از حد توان تحمل من زیادی خارج ه... جالبه که اشخاص اطرافم اکثرا م هستند امیدوارم بعدها یادم بمونه کدوم م ، همون م ای بود که ازش نوشتم البته اگر برگشتی در بازخوانی در کار باشه... :) xa0...

    ادامه مطلب