از ابراز احساسات سوزناک الف دیگه حالم بهم می خوره... بابا من اهل روابط عاطفی نیستم... دست از سرم بردارید دیگه... xa0 اومدنی خونه داشتم به زخم های رفاقت فکر می کردم... موندنی ن... نارفیق خدا تو مسیر هیچ کسی قرار نده...آ مین......