
بوی سرخ کردنی پیچیده توی خونه...نمی زاره بخوابم...هواکش و هود هم که خراب ه، پنجره ها هم کیپ تا کیپ بسته و مقفول... چقدر ازش بدم اومد... واقعا دیگه نمی خوام ببینمش... هشتاد درصدش نقش ه...اراجیف می گه، یا کپی پیست ه یا نقل قول...اندیشه گر نیست ، ستیز گر ه.. خودنماست... دنبال رفاقت نیست ...یک طبل تو خالی ه...اگر هم تهی نباشه برای من تهی ه .. دوست دارم بخوابم... xa0...
ادامه مطلب