
دلم سفر می خواد... سفر زمینی... تو دل شب ... دلم می خواد به جاده بزنم... نزدیک شدن به سی سالگی جسور م کرده... 45 روز از پاییز گذشت...چه زود گذشت...دلم بارون می خواد ... دلم سفر می خواد سفر از خودم به دوردست های خودم... دیروز م.ق بهم گفت تو از معدود آدم ها یی هستی که من xa0در تمام عمرم خواهم شناخت...xa0 حرفش به دلم نشست چون از عمق دل برآمده بود... م ق آدم خوبی ه... رفیق خوب ی ه... :) داره بارون می باره :) ترکیب بارون و.کانال کولرتو دنیای تنهایی ها و پر از سکوت من، همیشه بهترین نوای دنیا بوده... ب...
ادامه مطلب