در ستایش زنجموره....

متن مرتبط با «60 minutes» در سایت در ستایش زنجموره.... نوشته شده است

460

  • نیلوبلاگ

    خسته ام... از تو تب دارم... امروز برگشتنی از خدا بخاطر غرغر کردنهام سر روزه داری عذرخواهی کردم. خب به آدم فشار میاد دیگه... مثل الان که واقعا تشنه ام... امام حسین به اونهایی که آب رو بسته بودند گفتxa0 اگر دین ندارید، آزاده باشید... *تمام حجت مسلمانی م به همین جمله امام حسین ه... نمیگه اگر دین ندارید ب...

    ادامه مطلب
  • 6

  • نیلوبلاگ

    رفاقت ، اهلش رو می طلبه... داشتم به این فکر می کردم... یاد اون آیه قرآن افتادم، تردوا اماناتها الی اهلها رفاقت هم بی شباهت به یک امانت نیست دست اهلش نیفته، درد هایی رخ می ده که از صدتا دمل چرکین هم چرکین ترند... حافظ راست می گفت... نه هرکه چهره بیفروخت، دلبری داند... نه هر که اینه سازد سکندری داند... نه هرکه طرف کله کج نهاد و تند نشست کلاهدار ی و آیین و سروری داند ... مانا هم راست می گفت با مرد جماعت نمی شه رفاقت کرد ، چون یا می خوان تصاحب ت کنن یا رهات... خودشم میگفت، که ه.خودخواهه و هم خدا رو ...

    ادامه مطلب