
انقدر غبار روی دوستی ها رو میگیره که وقتی از تنها دوستت میپرسی خوبی؟ می نویسه چطور ؟.. اما امروز پیام داد xa0و حالم رو پرسید و عذرخواهی که ببخش سراغت رو نگرفتم سرم شلوغ ه... جواب ندادم.حوصله نداشتم... اما اشکالی نداره فاطمه... من درک می کنم... خوش باشی هرجا که هستی دوست جان... مطمئن باش که در دوستی و هرچیزی شبه اون بی توقع ه بی توقعم... +xa0نوشته شده در xa0جمعه بیست و هفتم مرداد ۱۳۹۶ساعتxa02:1xa0 توسطxa0آهوxa0 |xa0 ...
ادامه مطلب