می نویسه چطور ؟..
اما امروز پیام داد و حالم رو پرسید و عذرخواهی که ببخش سراغت رو نگرفتم سرم شلوغ ه...
جواب ندادم.حوصله نداشتم...
اما اشکالی نداره فاطمه...
من درک می کنم...
خوش باشی هرجا که هستی دوست جان...
مطمئن باش که در دوستی و هرچیزی شبه اون بی توقع ه بی توقعم...
ما را در سایت در ستایش زنجموره.... دنبال میکنید
برچسب: ۷۳۶, نویسنده: بازدید: 161