
تصمیمم رو گرفتم... یعنی چاره ای نیست... جز این پیش بیاد، نمی تونم ... باید کاری کرد... فقط کمی واهمه دارم... ازین آقای ک بدم میاد... اصلا میبینمش انرژی منفی ه... امیدوارم فقط کاری به کارم نداشته باشه وگرنه... دیوانه... +xa0نوشته شده در xa0چهارشنبه بیست و چهارم خرداد ۱۳۹۶ساعتxa011:9xa0 توسطxa0آهوxa0 |xa0 ...
ادامه مطلب
بعضی آدم ها حروم کردن سرمایه زمانی ن... داشتم فکر می کردم که... ولش کن...بگذریم......
ادامه مطلب