یعنی چاره ای نیست...
جز این پیش بیاد، نمی تونم ...
باید کاری کرد...
فقط کمی واهمه دارم...
ازین آقای ک بدم میاد...
اصلا میبینمش انرژی منفی ه...
امیدوارم فقط کاری به کارم نداشته باشه وگرنه...
دیوانه...
ما را در سایت در ستایش زنجموره.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 174