
داشتیم در و دیوار خونه رو تمیز میکردیم که سقف خونه رو سرمون خراب شد... ... چقدر دلم میخواست اون نقاشی رو ببینم... رفتم بیرون و کمی خرید کردم... ی شیرکاکائو خریدم... ی بستنی هم خوردم... خوشمزه بود با اینکه کامم تلخ بود اما خوش مزه بود... دلم میخواد با ی روان شناس حرف بزنم...یا ی روان پزشک... فکرکنم ا...
ادامه مطلب
بعضی آدم ها حروم کردن سرمایه زمانی ن... داشتم فکر می کردم که... ولش کن...بگذریم......
ادامه مطلب