484

خرید بک لینک

امکانات وب

داشتیم در و دیوار خونه رو تمیز میکردیم

که سقف خونه رو سرمون خراب شد...

...

چقدر دلم میخواست اون نقاشی رو ببینم...

رفتم بیرون و کمی خرید کردم...

ی شیرکاکائو خریدم...

ی بستنی هم خوردم...

خوشمزه بود با اینکه کامم تلخ بود اما خوش مزه بود...

دلم میخواد با ی روان شناس حرف بزنم...یا ی روان پزشک...

فکرکنم امشبم باید پرانول بخورم...

ی لباس زیر آبی تازگی ها خریده بودم اما خراب شد..

ی آهنش از وسط اومده بیرون...

بلد نیستم درستش کنم...

+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و چهارم خرداد ۱۳۹۶ساعت 22:52 توسط آهو |
در ستایش زنجموره.......

ما را در سایت در ستایش زنجموره.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 174 تاريخ: پنجشنبه 25 خرداد 1396 ساعت: 4:12

صفحه بندی