روزه نیستم اما چیزی هم نخوردم...
دلم بشدت ضعف میره...
اما میلم به هیچی نمی ره...
صبح و ظهر بهتر بودم..
+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و چهارم خرداد ۱۳۹۶ساعت 19:47 توسط آهو |
در ستایش زنجموره.......
ما را در سایت در ستایش زنجموره.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 153 تاريخ: پنجشنبه 25 خرداد 1396 ساعت: 4:12