540

خرید بک لینک

امکانات وب

صدای نماز عید فطر رو خیلی دوست دارم خیلی...

چندسال ه میخوام برم نماز عیدفطر اما هرسال خواب می مونم :)

صبح بلند شدم دوش گرفتم لباس نو پوشیدم صبحانه خوردم خط چشم و مداد چشم کشیدم و ماتیک زرشکی زدم مانتوی زرشکی و شال کالباسی سرم کردم و رفتم شیرینی فروشی شیرینی گرفتم و اومدم پیش مامان اینا عید دیدنی...

چقدر خوبه این رسومات ما ایرانی ها...

آدم رو از تنهایی ش دور میکنه...

+ نوشته شده در دوشنبه پنجم تیر ۱۳۹۶ساعت 13:31 توسط آهو |
در ستایش زنجموره.......

ما را در سایت در ستایش زنجموره.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 161 تاريخ: دوشنبه 5 تير 1396 ساعت: 23:01

صفحه بندی