یک چیزی در درون یک کشش...
فکر میکنم این کشش در من ذاتا کم بوده و رو به افول هم هست...
نمی دونم...
احساس میکنم دچار آبله مرغان روحی روانی شدم..
ما را در سایت در ستایش زنجموره.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 149 تاريخ: سه شنبه 6 تير 1396 ساعت: 5:47