دیشب گمونم از سه گذشته بود که خوابیدم.
صبح هم خواب موندم...
امشب ساعت ۸ باید برم اونجا...
یادم نره خوبه...
+ نوشته شده در سه شنبه هفدهم مرداد ۱۳۹۶ساعت 10:38 توسط آهو |
در ستایش زنجموره.......
ما را در سایت در ستایش زنجموره.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 167 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 14:35