730

خرید بک لینک

امکانات وب

امروز باید یک ساعت مرخصی بگیرم و زودتر برم بانک اون هفت و نیم پس اندازم رو بشکنم و بریزم توی کارتم.

پرداخت کنم و قال قضیه کنده شه...

ته دلم روشن ه...

شاید همه چیز باهم درست شد...

دوباره پول جمع میکنم...دلم روشن ه...

امیدوارم ختم به خیر شه...

+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و پنجم مرداد ۱۳۹۶ساعت 12:6 توسط آهو |
در ستایش زنجموره.......

ما را در سایت در ستایش زنجموره.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 152 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 11:43

صفحه بندی