755

خرید بک لینک

امکانات وب

نمی دونم بخاطر آمپولهاست

یا فشار درس

یا خواب عصر

که انقدر کسلم...

نشستم توی باغ فردوس...

مردم میان.میرن...

اما بدنم بی حس و مغزم خواب ه..

یاد گیگیلی افتادم تو کلاه قرمزی...

دوست دارم همیشه مردم رو شاد ببینم.

رفتم کتابفروشی حوض نقره ای دنبال کتاب هزارتوهای بورخس نویسنده عزیزم...

کتابش رو دارم و همه ش رو هم خوندم منتها افست ه و برگ برگ شده...

نمیدونم چرا اصلش نیست...

+ نوشته شده در پنجشنبه دوم شهریور ۱۳۹۶ساعت 22:31 توسط آهو |
در ستایش زنجموره.......

ما را در سایت در ستایش زنجموره.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 163 تاريخ: شنبه 4 شهريور 1396 ساعت: 16:34

صفحه بندی