۸۹۸

خرید بک لینک

امکانات وب

سکوت سنگین بیرون میترسونتم...

هنوز پنجره اتاق باز ه...

با وجود خنک تر شدن..

دوست ندارم ببندمش...

توی این خونه ساکت و ساکت، تنها راه ارتباطیم با بیرون همین پنجره ست ...

+ نوشته شده در چهارشنبه دوازدهم مهر ۱۳۹۶ساعت 1:9  توسط آهو |
در ستایش زنجموره.......

ما را در سایت در ستایش زنجموره.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 159 تاريخ: چهارشنبه 12 مهر 1396 ساعت: 11:20

صفحه بندی