هنوز پنجره اتاق باز ه...
با وجود خنک تر شدن..
دوست ندارم ببندمش...
توی این خونه ساکت و ساکت، تنها راه ارتباطیم با بیرون همین پنجره ست ...
ما را در سایت در ستایش زنجموره.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 159 تاريخ: چهارشنبه 12 مهر 1396 ساعت: 11:20