897

خرید بک لینک

امکانات وب

احساس میکنم آدم بی مصرفی ام...

وقتی تو روز سخت پدر مادرم میرم تو لاک خودم کتاب میخونم و دم از پاییز میزنم...

از خودم خجالت میکشم...

بی شعوری اینجا اونجا نداره...

قبول کن...

فرار نکن...

آدم باش و آدم بمون...

دوست دارم به خودم ناسزا بگم...

نافهم...

...

+ نوشته شده در چهارشنبه دوازدهم مهر ۱۳۹۶ساعت 0:39  توسط آهو |
در ستایش زنجموره.......

ما را در سایت در ستایش زنجموره.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 171 تاريخ: چهارشنبه 12 مهر 1396 ساعت: 11:20

صفحه بندی