بنظرم همه چیز کمی پیچ خورده...
گاهی فقط باید منتظر بمونیم زمان سپری بشه...
گاهی اصلا نباید هیچ کاری کرد...
سیاست ه هیچ کاری نکردن، پیشه کرد...
ما را در سایت در ستایش زنجموره.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 171 تاريخ: شنبه 27 بهمن 1397 ساعت: 17:34