من می فهمم حرفت چی ه س...
اما دیگه طعم خیلی چیزها از یادم رفته ...
حتی حداقل چیزهایی که دوست داشتم داشته باشم...
تنها غذا نخوردن...
آروم خوابیدن...
دور از توهین و ناخن های آدم ها بودن...
معمولی بودن...
نمی دونم...
دیگه دوست ندارم باهات گفتگو کنم س...
تو گوشها و سرم صحبت نکن...
لطفا...
در ستایش زنجموره.......ما را در سایت در ستایش زنجموره.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 140