طرف پیام زده زنگ زده بهش زنگ میزنم جواب نمی ده بعد پیام میدم حرفت چیه میگه فراموش کن مهم نیست !!!
خب اگه مهم نیست چرا تماس می گیری ...
برای خودم متاسفم با این عتیقه ها که دور خودم جمع کردم...
طرف کلا تو قضاوت زندگی می کنه...
در ستایش زنجموره.......ما را در سایت در ستایش زنجموره.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 156