انقدر که درگیر مادر م بودم...
داشتم فکر می کردم که فقر و بدبختی هم مراتب داره...
آره..
...
ما را در سایت در ستایش زنجموره.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 125 تاريخ: دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت: 22:22