شاید 7

خرید بک لینک

امکانات وب

امشب چقدر دلم برای نرگس سوخت...

زن بی پناه و تنهایی بنظرم اومد که ناسازگاری و اخلاق های نا خوشایندش بیش از پیش داغون ش کرده...

ناراحت شدم...

دلم گاهی برای حرف زدن با رفیق کتابی م تنگ می شه اما می دونم که اون رابطه سابق دیگه پای برجا نیست.همه روابط که همیشه همون طور که هستن و توقع داریم باشن نمیمونند بموازات تغییر آدم ها تغییر می کنند...

نمی دونم...

دیشب این موقع بیمارستان بودم...

چه حال و هوای غریبی داشت ...

امیدوارم همه چی رو به راه شه...

انگار توان مبارزه م کم تر شده

فکر نرگس از سرم بیرون نمی ره

چرا مهدی کتکش زده بود...

ناراحت شدم...

در ستایش زنجموره.......

ما را در سایت در ستایش زنجموره.... دنبال می‌کنید

برچسب: maybe 7 letters,maybe 7 weeks pregnant,maybe 7, نویسنده: بازدید: 170 تاريخ: چهارشنبه 31 شهريور 1395 ساعت: 6:50

صفحه بندی