450

خرید بک لینک

امکانات وب

تلویزیون رو روشن کردم ببینم چه خبره...

جالب بود همه برنامه های طنز با خندوانه پخش شد

من طرفدار غم نیستم اما با کشته شدن ۱۲ هموطن ایرانی انصاف نبود...

+ نوشته شده در پنجشنبه هجدهم خرداد ۱۳۹۶ساعت 0:27 توسط آهو |
در ستایش زنجموره.......

ما را در سایت در ستایش زنجموره.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 153 تاريخ: جمعه 19 خرداد 1396 ساعت: 5:09

صفحه بندی