هرچه بادا باد...
دیگه نمیرم سراغش...
ی چیزی میشه دیگه صبر میکنم تا ایمیلش بیاد...
چشمهام میسوزه...
میخوام ی مجموعه شعر از اخوان بخونم...
زندگی می گوید باز باید زیست باید زیست باید زیست...
ما را در سایت در ستایش زنجموره.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 155