467

خرید بک لینک

امکانات وب

تمام بدنم تحلیل رفته...

ی دردی تو ناحیه کلیه ها و پهلوهام دارم...

فکر کنم بی آبی بهم آسیب رسونده...

گذشته از اینها خوشحالم که دیگه از فردا روزه نمی گیرم دیگه توانش رو نداشتم

امروز عصر هم با اینکه عملا روزه م ازدست رفته بود اما تا افطار نتونستم چیزی بخورم...

بدنم درد می کنه...

مخصوصا پاهام...

همینطوری بی حال افتادم ی گوشه...

+ نوشته شده در دوشنبه بیست و دوم خرداد ۱۳۹۶ساعت 1:51 توسط آهو |
در ستایش زنجموره.......

ما را در سایت در ستایش زنجموره.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 176 تاريخ: دوشنبه 22 خرداد 1396 ساعت: 4:37

صفحه بندی